tisdag 25 juni 2013

Sista inlägget innan operation

Ja detta blir sista inlägget som icke stomist, dvs pre-op.

Nu ska jag snart titta på några avsnitt av The Mobdoctor  på min dator medans jag dricker den sista näringsdrycken. Sen blir det att sova....

Nu börjar det nästan kännas jobbigt med operationen. Nu är jag duschad och klar så nu finns ingen återvändo. Mycket nerver och oro nu, men jag vet att det kommer gå bra och det är något som måste göras, men det känns tufft att sitta här i sin ensamhet (utan man och barn). I flera dagar har jag försökt att ha kul och leva livet... det har känts lite som om man i bakhuvudet tar farväl... om jag tar farväl av situationen, livet som icke stomist eller om jag tar farväl ifall något skulle gå snett det vet jag inte, men jag tror att det är något jag behöver göra för min egen skull.

Det jobbigaste denna dagen var att lämna min son på dagis och inte kunna säga att vi ses i kväll eller vi ses imorgon för jag vet ju inte när jag träffar honom nästa gång.

Nu ska jag inte klaga mer... allt kommer gå bra och i morgon vid den här tiden kommer jag vara mörbultad, men må BRA!

Kram på er alla!

1 kommentar: