söndag 21 juli 2013

Flera första gången i helgen!

I veckan har jag träffat både stomisköterskan och min läkare och båda två tyckte att jag läkte över förväntan och att jag mådde alldeles för bra när det bara gått två veckor. Jag mår verkligen toppen så det är inget spel!

Sen har jag hunnit med några första gången saker med i helgen...

I lördags var jag ute på en mc-tur med min älskade. Det gick riktigt bra, men på de typiska svenska vägarna finns det ju massa hålor och de kändes väl mer än vanligt... ;-)

Sen var jag och maken på bio, World war Z, den var bra och det känns bra att veta att jag kan sitta helt avspänd och bara njuta!

Den tredje första gången var att ha kjol. Det är något jag tvekat inför, men det var ingen större skillnad :-)

Godnattkram alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar