fredag 5 juli 2013

Tredje gången gillt...

Nu försöker ja för tredje gången idag uppdatera min blogg. Har försökt från mobilen två ggr, men det blir bara någon konstig formatering på det och går inte att läsa.

Idag har jag satt ut morfinet på dagtid och därför också tagit det lugnare för att inte ha så ont. Det har kännts skillnad på att ta morfin och inte. Både på hur hjärnan funkar och hur ont jag har...
Har haft ondare ffa i baken, men delvis i magen med då sonen råkade slå med båda sina små händer rakt i min mage... Det gick bra dock.

Idag har varit en jobbig dag rent psykiskt. Inte pga stomin utan pga att jag inte kan göra saker jag vill och att jag har tråkigt för att ingen har tid att hälsa på.
I går åkte hela familjen ut till en kompis och andades lantluft. Det var skönt, men det märktes också på både smärtnivå och trötthet.

Nu längtar jag efter att på söndag få sätta mig och min son i bilen och åka och hälsa på några kompisar och deras barn. Detta gör jag dels för min egen skull, men till stor del för att min make ska få ut och roa sig. Han behöver få lite luft och fritid ibland för att han ska orka vara pappa 24/7.
För mig betyder det också att jag får komma ut lite och träffa bästa vännerna och få prata av mig. För mina vänner betyder det barnvakt :) Hoppas att vi får åtgållda det någon dag bara!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar